Καλάθι

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι

Αποστολή, Επιστροφή και Ακύρωση Παραγγελίας

Πολιτική Αποστολής και Επιστροφής Προϊόντων

1. Η αποστολή των πωλούμενων από την Ιστοσελίδα προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 7 ημερών από την παραγγελία τους. Όσον αφορά την επιστροφή ή αντικατάσταση των πωλούμενων προϊόντων τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί η Animehouse μέσω της ιστοσελίδας της Animehouse.gr έχουν προσεκτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας.

Η Animehouse αποθηκεύει όλα τα προϊόντα σε κατάλληλους χώρους που τηρούν αυστηρά τις προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης του κάθε προϊόντος. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς -τις περισσότερες φορές- δική μας ευθύνη.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας «Επικοινωνία» επιλέγοντας ως θέμα επικοινωνίας «Σχετικά με μια παραγγελία» και καταγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης μας πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).

Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε τηνε πιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται δωρεάν για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή από την Animehouse του ελαττωματικού προϊόντος.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των προϊόντων από τον αγοραστή και επιστροφής τους από το Πρακτορείο Μεταφορών ή την Υπηρεσία Ταχυμεταφορών πίσω στη Animehouse, η επαναποστολή είναι ευθύνη του αγοραστή, ο οποίος επιβαρύνεται εκ νέου με το κόστος αποστολής. Οτιδήποτε κριθεί από το Πρακτορείο Μεταφορών ή την Υπηρεσία Ταχυμεταφορών μη παραδοτέο και επιστραφεί, θεωρείται ότι έχει εγκαταλειφθεί από τον αγοραστή και αποδεσμεύει την Animehouse από την υποχρέωση επιστροφής του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά του.

2 Τι συμβαίνει στην περίπτωση παραγγελίας προϊόντων κατά λάθος:
Δυνατότητες και όροι επιστροφής τους.

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας δωρεάν για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί η παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.

Δεχόμαστε την ακύρωση παραγγελίας η οποία περιέχει προϊόντα ή συσκευασία προσωποποιημένη για τον πελάτη ή τον παραλήπτη (π.χ. έχει χαραχθεί ή εκτυπωθεί στην συσκευασία το ονοματεπώνυμο του πελάτη ή του παραλήπτη) μόνον εφ' όσον η παραγγελία ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της και προτού χαραχθούν ή εκτυπωθούν τα προσωποποιημένα στοιχεία στα παραγγελθέντα προϊόντα.

3 Όροι και τρόποι επιστροφής χρημάτων λόγω ακύρωσης μιας παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνο με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη. Σε περίπτωση που η αρχική είσπραξη έγινε με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) προς τη Animehouse. Η Animehouse θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 15 εργασίμων ημερών.

Σε κάθε περίπτωση συνιστάται οι χρήστες-υποψήφιοι πελάτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με την Animehouse σε περίπτωση που έχουν την παραμικρή αμφιβολία για την καταλληλότητα των προϊόντων για τους ίδιους προσωπικά.

4 Παραδόσεις - Αποστολές προϊόντων - Κόστος μεταφορικών - Ποιες χώρες/περιοχές καλύπτει η Animehouse

Η Animehouse αποστέλλει τη παραγγελία σας οπουδήποτε και αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδος, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας δώσουμε μια προσφορά για το κόστος αποστολής. Για τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν χρεώνουμε ΦΠΑ αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε πως κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας ενδέχεται να κληθείτε να πληρώσετε επιπλέον φόρους/έξοδα.

Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα παραδίδουμε οπουδήποτε στην Ελλάδα συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Για νησιωτικούς προορισμούς καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.

Για αποστολές σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 5-7 εργάσιμες ημέρες


5 Τρόποι Αποστολής και Χρέωση Μεταφορικών Εξόδων

Όλα τα προϊόντα της Animehouse παραδίδονται σε εσάς με 4 πιθανές μεθόδους:

1. Με υπηρεσίες ταχυμεταφορών (Couriers).
2. Με ίδια μέσα της Animehouse.
3. Με Πρακτορείο Μεταφορών (για παραδόσεις μεγάλου όγκου ή βάρους).
4. Με παραλαβή από την έδρα της Animehouse.

Οι τρεις πρώτες μέθοδοι έχουν ασφαλώς κόστος, που εξαρτάται από την τοποθεσία παράδοσης, την τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρείας ταχυμεταφορών, την απόσταση από τις αποθήκες ή την έδρα της εταιρείας ταχυμεταφορών της Animehouse κλπ.

Προσπαθούμε ΠΑΝΤΟΤΕ να επιλέξουμε τον πλέον οικονομικό για εσάς τρόπο αποστολής. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούμε περισσότερες της μιας εταιρείες ταχυμεταφορών, δεδομένου ότι οι χρεώσεις ποικίλουν. Π.χ. μία εταιρεία έχει οικονομικότερη χρέωση για παραδόσεις εντός Αθηνών, άλλη εταιρεία στην επαρχία κλπ. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε να καθορίσουμε το ακριβές κόστος των μεταφορικών εκ των προτέρων, παρά μόνον κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Επισημαίνεται ότι αν η παραγγελία σας είναι μεγάλη σε όγκο και βάρος, προκειμένου να μην επιβαρυνθείτε με υπερβολικά μεταφορικά έξοδα ή να επιβαρυνθείτε με τον πλέον οικονομικό τρόπο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ώστε να επιλέξουμε μια εναλλακτική μέθοδο αποστολής που να ελαχιστοποιεί το μεταφορικό κόστος.

Σε περιπτώσεις μεγάλου όγκου ή βάρους παραγγελιών, κάποιες μέθοδοι που είναι ασύμφορες για μικρές παραγγελίες, γίνονται συμφέρουσες. Παραδείγματος χάριν, για μεγάλες σε όγκο ή/και βάρος παραγγελίες ενδέχεται να συμφέρει περισσότερο η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών. Η χρέωση στην περίπτωση αυτή προσυμφωνείται τηλεφωνικά, ενώ δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή. Θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σε τραπεζικό μας λογαριασμό σε μια από τις συμβεβλημένες με την Animehouse τράπεζες.

6. Ειδικότερα: Δικαιώματα Καταναλωτή & Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Η Animehouse υποχρεούται να ενημερώνει τον χρήστη/επισκέπτη, προτού προβεί στην ολοκλήρωση της αγοράς για:

α. τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.
β. τη συνολική αξία των προϊόντων/αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α, ή οποιουδήποτε άλλου τέλους
γ. άλλες πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις (έξοδα αποστολής, παράδοσης, ταχυδρομείου).

Στο σημείο αυτό ρητά επισημαίνεται ότι για λόγους που έχουν αποκλειστικά με την παραγωγή των παρεχόμενων προϊόντων, οι φωτογραφίες των προϊόντων θα πρέπει να θεωρούνται ως ενδεικτικές, καθώς μπορεί να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις όσον αφορά το χρώμα, τις ραφές και άλλες μικρολεπτομέρειες των απεσταλμένων προϊόντων. Ωστόσο οι μικρές αυτές διαφοροποιήσεις δεν θα επηρεάζουν καθόλου ούτε θα σχετίζονται με την ποιότητα των πωλούμενων και απεσταλμένων στον εκάστοτε αγοραστή προϊόντων.

Αφού ολοκληρωθεί η αγορά και ο χρήστης/επισκέπτης καταβάλλει το συμφωνηθέν ποσό, η εταιρεία οφείλει να παραδώσει το προϊόν που έχει συμφωνηθεί εντός εύλογου χρόνου, ήτοι το αργότερο εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας αυτού. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης ο χρήστης/επισκέπτης δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση, υποχρεώνοντας με αυτόν τον τρόπο, την εταιρεία να επιστρέψει τα χρήματα που παρέλαβε.

Επιστροφές, αλλαγές ή αντικαταστάσεις γίνονται δεκτές μόνο σύμφωνα με τα όσα αναλυτικά διευκρινίζονται και εξηγούνται παραπάνω στον όρο 4 (Πολιτική Αποστολής και Επιστροφής Προϊόντων), εκτός κι αν έχει γίνει κάποιο λάθος από την Animehouse.

Για την αποφυγή ταλαιπωρίας του χρήστη/επισκέπτη, καλό είναι να ελεγχθεί προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κ.τ.λ.).

Ο χρήστης/επισκέπτης που επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω του e-email της «Εταιρείας» : info (at) Animehouse (dot) gr. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων λόγω λάθος της Animehouse, τα χρήματα θα επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αφ’ ης στιγμής η Animehouse παραλάβει τα προϊόντα που της επιστράφηκαν.